Den här informationen kom dessvärre inte med i hemsidans månadsprogram utan bara på pappersversionen: Tisaren tänker alltså ordna ett läger i HOK-stugan eller Skogstorp (Hallsbergs resp Kumlas fd klubbsdtugor, numera Tisarens), beroende på om tillräckligt intresse finns. Lägret är endast för tjejer i distriktet och i ålder 13 - 20 år. Övernattning på hårt underlag. Kostnad max 100:--, klubben betalar resten. Programmet är inte spikat ännu, men träning i olika former (natt-OL, stykegympa kanske) kommer säkert uppta en del av tiden. Starttid för lägret är tänkt till kl 18 på fredagen och efter lunch på söndagen är det tydligen tänkt att man ska åka hem. Egentligen skulle anmälan vara gjord idag måndag, men jag har blivit lovad att vi kan lämna besked på onsdag i samband med BJ:s.
|