ÖLOF & OK Tisaren ordnar tjejläger 2002-01-07 00:46 

Den här informationen kom dessvärre inte med i hemsidans månadsprogram utan bara på pappersversionen:
Distriktsläger för tjejer mellan 13 och 20 år i eller utanför Hallsberg fredag 18/1 - söndag 20/1.

Tisaren tänker alltså ordna ett läger i HOK-stugan eller Skogstorp (Hallsbergs resp Kumlas fd klubbsdtugor, numera Tisarens), beroende på om tillräckligt intresse finns. Lägret är endast för tjejer i distriktet och i ålder 13 - 20 år. Övernattning på hårt underlag. Kostnad max 100:--, klubben betalar resten. Programmet är inte spikat ännu, men träning i olika former (natt-OL, stykegympa kanske) kommer säkert uppta en del av tiden. Starttid för lägret är tänkt till kl 18 på fredagen och efter lunch på söndagen är det tydligen tänkt att man ska åka hem. Egentligen skulle anmälan vara gjord idag måndag, men jag har blivit lovad att vi kan lämna besked på onsdag i samband med BJ:s.
Kan man inte vara med hela helgen går det säkert att vara med edast en del. Det viktiga är att det blir så stort intresse att lägret blir av. Extra kul är det om många av de elva tjejer i KFUM som är i rätt ålder kan och vill åka med. Häng på!!!!
På teoripasset på tisd kväll innan mässträningen finns chans att kolla upp hur stort intresset är.
Upplysningar finns att hos Tisaren av Britt-Mari Forsgren 0582/167 09 eller Hanna Kask 019/56 06 06.
Inger Nicolas har vi bett sköta anmälan: 019/20 07 07.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=263


Skrivet av:

Lars Arlebo