|
Kursen - Full Koll
| 2002-01-03 22:35 |
På tisdag kör vi!!!!!!!!!!!!!! Välkomna
En liten påminnelse om kurstarten: Tisdag är dagen, 8:e januari är datumet (nu på tisdag alltså), klockslaget är 18:00 och platsen är klubbstugan i Karlslund. Vi är faktiskt 25 st anmälda så det kan bli svettigt men KUL!!!!!!! Välkomna
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=261
Skrivet av:

Bo Magnusson
|