Kursen - Full Koll 2002-01-03 22:35 

På tisdag kör vi!!!!!!!!!!!!!!
Välkomna

En liten påminnelse om kurstarten: Tisdag är dagen, 8:e januari är datumet (nu på tisdag alltså), klockslaget är 18:00 och platsen är klubbstugan i Karlslund.
Vi är faktiskt 25 st anmälda så det kan bli svettigt men KUL!!!!!!!
Välkomna



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=261


Skrivet av:

Bo Magnusson