Kalltjärn för Guldgänget 11/2 2002-01-02 21:52 

Nu är det äntligen spikat! Fredagen den 11:e januari åker vi upp till Kalltjärn för övernattning. Lägret börjar med fackeltåg fram till stugan på kvällen och fortsätter med mat och sedvanliga lägeraktiviteter. På lördagen finns möjlighet till träning för intresserade, innan hemfärd. Mer info kommer!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=259


Skrivet av:

Oskar Arlebo