Boka in söndag 6 januari 2002 kl 16.00 för då har vi julfest i KFUM-huset, Borgmästargatan 9. Programmet är det sedvanliga med tipsrunda ā la Lasse H, fika med hembakat bröd, lotterier m m. ALLA är välkomna, gamla, unga, nya, elit, motionärer m fl. Det är bara att dyka upp kl 16.00.
|