PAKETERING AV KYLSKÅPSPOESI 2001-11-29 15:45 

Hej klubbkamrater.
Här kommer en lite lägesrapport från Kylskåpspoesi-paketeringen.

Hittills har det fungerat mycket bra. Vi har så här långt packat nästan 19000 askar vid 14 tillfällen, vilket gett oss 38000 kr.
Nu när det närmar sig jul så är det alltid mycket att göra. Här på Kylskåpspoesi rullar beställningarna in i hög takt, så fort att vi måste ha mer hjälp. Jag är medveten om att det är hård belastning på medlemmarna just nu, parkering på Marieberg, julmarknad, kalenderförsäljning, snösprutning och allt vad det nu är. Jag vill trots detta att vi gör en kraftansträngning och packar vid fyra tillfällen till. Dagarna som gäller är:

Onsdag   5/12  16.30-21.30
Söndag   9/12  10.00-15.00
Onsdag  12/12  16.30-21.30
Söndag  16/12  10.00-15.00

Tanken är att vi ska hinna packa minst 7000 askar vid dessa tillfällen, så ju fler vi är varje gång desto bättre!

Anmäl dig till mig på tel 019 6110923 eller dg@kfumorebro.org eller till per.sjogren@vv.se

Ha det bra!

Daniel



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=241


Skrivet av:

Daniel Gustafsson