Dags för Bowling-KM! 2001-11-26 21:32 

Tisdag 27 november klockan 17.45 i Österplans Bowlinghall avgörs vem som är klubbens bästa kägelvältare.

Hur tävlingen kommer att avgöras beror lite på hur många vi blir, men tanken är att klubbmästaren ska vara korad före 19.30 så att de som vill hinner till träningen i Mässan kl 20.00. Banorna är dock bokade fram till 20.00 för dem som vill fortsätta spela. Kostnad 20 kronor.






Svenska Bowlingförbundet >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=237


Skrivet av:

Oskar Arlebo