TJEJTRÄFF 2001-11-11 17:51 

På lördag, den 17 november, har vi tjejträff för juniorer och seniorer.

Vi träffas klockan 10 vid klubbstugan för ett träningspass. Därefter lagar vi mat tillsammans (jag köper in ingredienserna) och så pratar vi om vårens tävlingar, vilka målsättningar vi har, vad vi vill få ut både individuellt och lagmässigt med nästa säsong. Anmälan görs till mig på e-mail, annajonhed@hotmail.com, senast tisdagen den 13 november.
VÄLKOMNA!!!

Vid frågor, kontakt mig på e-mail eller telefon.
Dagtid: 054-7001571
Kvällstid: 054-183255



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=229


Skrivet av:

Anna Jonhed