|
Provlöpning OL-banorna KFUM Multisport
| 2008-06-17 21:11 |
På torsdag kväll finns möjlighet att få ett bra träningspass på OL-banorna till multisporten i Digerberget. Banor på ca 3, 8, 10 och 13 km finns att springa för alla som inte själva ska deltaga i tävlingen.
Skriv en komentar nedan så jag vet hur många kartor som behöver skrivas ut.
Vill även påminna om att det behövs flera som hjälper till och jobbar. Gå in på anmälningsfunktionen och anmäl eller lämna en kommentar nedan om du har möjlighet att hjälpa till.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2275
Skrivet av:

Albin Arlebo
|