Boka in KFUM-Multisport 28:e juni! 2008-06-11 19:13 

Lördagen den 28:e juni är det dags för vår populära Multisporttävling igen. I år har vi valt Digerberget som vår målplats och som vanligt behövs det att så många av oss som möjligt hjälper till under tävlingsdagen och i viss mån dagarna före och efter.

Här under hittas en lista på vilka uppgifter som behöver bemannas, samt längst ner en länk till anmälningsfunktionen där du kan anmäla dig till en eller flera av uppgifterna (inom parentes står antal som behövs för uppgiften). Det går även bra att anmäla sig med en kommentar här i nyheten och gärna anmäla intresse att ta en av de ansvarsposter som nedan är markerade med X.

Om alla hjälper till lika bra som vanligt så kommer detta gå som en dans!


Bemanningsbehov KFUM multisport 2008-06-28

MTB-bana (Ansv. Emma A?)
- Markera banan med pilar och snitsel tors-fredag
- Plocka ner pilar och snitslar efter tävlingen

TC (Ansv. Tomas E)
- Bygga på fredag kväll

Kanoter (Ansv. Johan H och Erik Gr)
- Kanotstart+mål (kl 9-17)

Kanotbana (Ansv. X)
- Utsättning/intagning kontroller (kl 8-17)
- Snitsling lyft
- Ev hjälpa till vid lyft

Flaggvakt MTB (Ansv. X)
- Långa banan (kl 9-11.30)
- Korta banan (kl 13-15)
- Ev. vägvakt passag väg 244 till/från kanot

Kontrollvakt MTB-O och OL (Ansv. X)
- Kontrollvakt MTB-O och OL korta banan (kl 13-19)
- Kontrollvakt OL långa banan (kl 15-22)

Seketariat (Ansv. X)
- Packa deltagarpåsar (fredag)
- Utdelning av påsar (kl 7.30-18)
- Försäljning Ullmax, Löpex, cykelgrejer mm

Tidtagning/mål (Ansv. Anders K)
- Hjälpa till med data, SI mm
- Se till att lagen stämplar vid mål och varvning

Vätska (Ansv. X)
- Blanda sportdryck
- Servera vätska vid målet
- Köra ut vätska till växlingar och kontroller

Matservering/kiosk (Ansv. Birgitta A)
- Hjälpa till med matservering
- Sälja korv, godis, dricka mm


Anmälningsformulär >>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2271


Skrivet av:

Oskar Arlebo