O-ringen, förlängd anmälningstid 2008-05-30 17:22 

Anmälningsstoppet förlängs till 10 juni. Anledningen är att de som ännu inte löst boendefrågan ska få möjlighet att anmäla till ordinarie avgift. Även efter 10 juni går det bra att anmäla sig, men till en förhöjd avgift.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2266


Skrivet av:

Birgitta Arlebo