|
Mer ARBETE..... Nu igen.... VÅR-RUSET !!!!
| 2008-05-07 17:19 |
Även i år kommer dagen för vårt traditionella hjälparbete på vårruset, onsdagen den 14 maj att nästan kollidera med vår tävling. Men vi biter ihop och förhoppningsvis har du möjlighet att ställa upp några timmar med parkeringsarbete eller att bevaka några busshållplatser eller bevakning av några vägspärrar.
Nytt för i år är att vi inte behövs vid prisutdelningen efter målgången. Påsarna är redan packade. Inom kort kommer en lista på anmälningssidan där du kan anmäla dig eller förklara att du absolut inte kan just den här kvällen. Där finns också mer information om hur många som behövs för de olika jobben och vilka tider som gäller.
Har du frågor? Maila mig lasse@arlebo.se och jag svarar.
Anmäl dig här! >>>
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2249
Skrivet av:

Lars Arlebo
|