Vi åker i en minibuss och en personbil. Avresa söndag morgon från Dahlandergatan 37 kl 6.50, från Statoilmacken vid Scandic kl 6.55, KFUM-huset på Borgmästargatan kl 7.00 och från rondellen Glomman-Stenbackavägen kl.7.05. Maila lasse@arlebo.se och tala om var du vill kliva på. Dessutom får jag då en koll på att du tagit del av denna informationen. Glöm inte att ta med matsäck och SportIdent-pinnen. Vi bör vara hemma omkring kl 16. Funderar du över något så ring 073 - 983 50 60.
|