|
Uppföljning ungdom + extraträning 1 o 2 april
| 2008-03-31 15:27 |
Uppföljningen: Satsande KFUM-orienterare åker till veckans huvudträning, Rävjakt på Käglan. Övriga hoppas vi kan hjälpa våra ungdomar i Sommarroskogen 18.00. Vilka kommer tisdag? Onsdag? Extraträningen: De 25 miniskärmsmärkta punkterna kan användas till 10 drygt km-långa intervaller efter uppföljningen.
Uppföljning: Som syns ovan är 25 punkter, av olika svårighetsgrad, märkta med miniskärm och siffra. Kan kombineras individuellt till en lagom svår bana. Alltid bra för ungdom med en egen instruktör. Vi hoppas på många av er som INTE tränar i Käglan på tisdagen, rävjägarna kanske orkar ställa upp på onsdagen. Möjlighet till egen träning i skog på skärmarna efter fullgjort halvtimme-trekvartsuppföljning. Extraträning: Huvudsakligen tänkt för onsdagen, naturligtvis, men kan genomföras även för tisdagsuppföljarna. Gemensam start, gafflade 1-1,5 km-banor. Omstart var femte minut för de som hunnit i mål. Vilan kan alltså bli alltifrån 4.59 till någon sekund. 10 slingor finns = ung. 12 km. Start: 18.45 Kartljus för de som kör alla?
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2209
Skrivet av:

Lars Hellstrandh
|