Den 6 april går Kolmårdskavlen i närheten av djurparken och det finns tävlingsklasser även för motionärer, veteraner och nybörjare. Vi brukar ha en hel del ungdoms- och elitlag på Kolmårdskavlen men det vore roligt om även andra ville vara med så att KFUM-gänget blir störst på TC. I vanlig ordning är det medelålder som gäller i lagen men det finns även en öppen stafettklass med lättare banor om man känner sig osäker men vill prova på att springa stafett.
|