Kolmårdskavlen - även för motionärer 2008-03-24 13:26 

Den 6 april går Kolmårdskavlen i närheten av djurparken och det finns tävlingsklasser även för motionärer, veteraner och nybörjare. Vi brukar ha en hel del ungdoms- och elitlag på Kolmårdskavlen men det vore roligt om även andra ville vara med så att KFUM-gänget blir störst på TC.

I vanlig ordning är det medelålder som gäller i lagen men det finns även en öppen stafettklass med lättare banor om man känner sig osäker men vill prova på att springa stafett.

H120: 3 x 5,7 km
H150: 3 x 4,8 km
H180: 3 x 3,5 km
D120: 3 x 4,0 km
D150: 3 x 3,5 km
Öppen klass: 4,3 km violett - 3,3 km röd - 4,7 km blå

Jag såg att anmälan redan är stängd så ni som inte har hunnit anmäla er på det ordinarie sättet kan göra det genom en kommentar nedan.


Information om Kolmårdskavlen

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2203

Skrivet av: Kajsa Källérus