|
Vill du springa junior- eller seniorstafetter?
| 2008-03-19 08:51 |
Vårens stafetter börjar redan i påskhelgen med 7-manna i blekinge då 16 löpare kommer att springa. Om ni vill vara med på stafetter under våren är det viktigt att ni går in och anmäler er på anmälningssidan.
Stafetter under våren 2008-04-04 Svartnatta 2008-04-06 Kolmårdskavlen 2008-04-19 Stigtomtakavlen 2008-04-26 Tiomila 2008-06-14 Jukola
Ni kan anmäla er som: Intresserad - Innebär att vi kommer att anmäla lag så att du får springa Övertalningsbar - Innebär att du kan komma att bli aktuell för att fylla upp så att vi får ihop lag till de som är Intresserade. Ointresserad - Bra att anmäla sig som detta så andra vet att du inte kommer att springa. Coach - Om du vill vara med och hjälpa till.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2201
Skrivet av:

Jan Johansson
|