Vill du springa junior- eller seniorstafetter? 2008-03-19 08:51 

Vårens stafetter börjar redan i påskhelgen med 7-manna i blekinge då 16 löpare kommer att springa. Om ni vill vara med på stafetter under våren är det viktigt att ni går in och anmäler er på anmälningssidan.

Stafetter under våren
2008-04-04 Svartnatta
2008-04-06 Kolmårdskavlen
2008-04-19 Stigtomtakavlen
2008-04-26 Tiomila
2008-06-14 Jukola

Ni kan anmäla er som:
Intresserad - Innebär att vi kommer att anmäla lag så att du får springa
Övertalningsbar - Innebär att du kan komma att bli aktuell för att fylla upp så att vi får ihop lag till de som är Intresserade.
Ointresserad - Bra att anmäla sig som detta så andra vet att du inte kommer att springa.
Coach - Om du vill vara med och hjälpa till.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2201


Skrivet av:

Jan Johansson