Info om Påsklägret 2008-03-17 23:13 

Information om påsklägret i Ronneby.

Avresa
Avresan blir runt 12.00 på torsdag för bil 1-4. Bil 5 går senare på eftermiddagen. Vi kommer att stanna för att äta på vägen ner och passera Aspan för att hämta nycklar. Väl nere så kommer en bil med nattlöparna gå ganska snabbt medan de andra hjälps åt att handla för att åka till tävlingen lite senare. Alternativt så handlar vi på vägen ner.

Förslag på rumsfördelning och bilar
Bilnummer inom parantes. Den som är understruken är ansvarig för bilen och bestämmer avreseplats och tid.

Stuga 1
Björn Norman (1)
Claes Norman (1)
Pecka Norman (1)
Kerstin Norman (1)

Stuga 2
Erik Harlén (2)
Linda Lännenmäki (2)
Oskar Arlebo (2)
Kristin Jacobson (2)

Stuga 3
C-G Garpenlund (3)
Christer Garpenlund (3)
Mathias Johansson (3)

Stuga Stor
Per Jonhed (4)
Johan Gunnarsson (4)
Per Sjögren (4)
Victoria Nilsson (4)
Jan Johansson (Ej Sön-Mån) (5)
Sara Kalander (Ej Sön-Mån) (5)
Stina Öst (5)
Caroline Nicolas (5)

Utrustning
Sportidentpinne, lakan (sovsäck är tillåtet också)

Vägbeskrivning
Kör E-66 till Tving-vägskälet där motortrafikleden slutar. Vik höger mot Gärestad, efter 1,5 km vik vänster mot Gö. Kör denna väg till skylten Aspan 2, kursgård vik därefter höger. Denna väg leder direkt till Aspan.

Måltider
Torsdag - Resdag. Var och en sköter sin egen lunch och middag.
Fredag - Söndag - Frukost och middag kommer att finnas på boendet. Vi hjälps åt att laga måltiderna
Mån - Endast frukost.

Kostnad
Info kommer under tisdag.

Tävlingsprogrammet
Tor 20/3 7-manna/4-Dam stafetten nattsträckor Karlskrona
Fre 21/3 7-manna/4-Dam dagsträckor Karlskrona
Lör 22/3 Elitserien sprint + Medeldistans tävling Ronneby
Sön 23/3 Elitserien medel + Medeldistans tävling Ronneby
Mån 24/3 Elittävling långdistans Ronneby



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2200


Skrivet av:

Erik Harlén