Efter nyår är det tänkt att vi skall dra igång en studiecirkel om att bli bättre orienterare. Vi är nog ganska många som tävlar helg efter helg och som trots idogt tävlande och tränande ändå gör oförklarliga missar. Frågorna varför vi gör fel är säkert lika många som svaren. Men dessa frågetecken är det nu meningen att vi skall råda bot på med en kurs som heter Full koll efter kursmaterialet från SOFT. Kursen vänder sig alltså till dig som orienterar, som har kommit en bit på vägen men som vill bli ännu ett steg bättre och som sagt målet är att ha full koll. Kursen skall ledas av Anders Bergman. Vi tänkte köra några kvällar i januari ev februari. Vilka kvällar det blir återkommer vi till, det beror lite hur det blir med nattcupen etc.Redan nu har många visat intresse!!! Är du intresserad kan anmäla dig till bo.magnusson@mbox302.swipnet.se eller på lista i klubbstugan.
|