Imorgon torsdag kör vi ett första möte inför sommarens multisporttävling. Info har gått ut till de som brukar vara lite mer engagerade i våra multisportarrangemang men för övriga som kan tänkas vara intresserade kommer här en sen inbjudan. Som sagt kl 20.00 (efter träningen) kör vi ett möte där planen för årets KFUM multisport presenteras och diskuteras.
|