Långpass lördag den 9 feb???? 2008-02-05 21:40 

Eftersom några av de som kör långpass på lördagarna åker till Spanien på träningsläger. Då är frågan är det någon mer än Christer som tänker köra långt i Klockhammar eller blir han själv.

Skall man lägga ner jobb på träningsbanor så bör det ju komma några till träningen. Skriv därför upp er här på nyheten om ni kommer på lördag så jag vet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2170


Skrivet av:

C-G Garpenlund