|
Parkeringen i Marieberg
| 2001-10-25 13:02 |
Vi har även i år erbjudit oss att hjälpa till på parkeringen i Marieberg ett antal helger för jul och behöver någon som är villig att hålla i detta.
Vi skall vara parkeringsvakter i Marieberg under 5 helger före jul på samma sätt som vi har gjort de senaste åren. Vi hoppas att det finns någon som känner sig manad att ta på sig det administrativa ansvaret för detta. För att få lite mer information hur det går till kan Du ta kontakt med Johan Haglund, som hade ansvaret förra året. Anmäl Dig så fort som möjligt till Lars Ekström, tel. 244963.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=217
Skrivet av:

Lars Ekström
|