Löpex Vinterserie 2 feb 2008 2008-01-24 20:53 

Ni som nu i vinter har skött träningen på ett bra sätt och även andra är välkomna, (fast ni blir tröttare) till Vinterserien vid Karlslund lördagen den 2 feb 2008. Det är Ultralång distans som gäller.

Tre banor lång 19,8 km, mellan 11,6 km o korta 7,9 km. Kartskala 1:10 000, på långa gäller 1:15 000. Karta Runnaby 2008 helt nyreviderad. Start kl 10.00, vätska vid målgång och vid varvningen för långa efter ca 8 km. Stiftklämmor gäller denna tävling.
Pecka o jag sköter tävlingen men skulle behöva en frivillig till som medhjälpare. Notera detta under denna nyhet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2166


Skrivet av:

C-G Garpenlund