Jag har noterat att några redan har betalat in medlemsavgifterna. Men, snälla, vänta till efter årsmötet med det, eftersom avgiften för året bestäms då! (Om beslutet blir något annat än 250.-, neråt eller uppåt, innebär det nämligen merarbete för mig.) Tack!
|