2004 har vi i KFUM Örebro förmånen att få arrangera Ungdoms-SM i Orientering. I rollen som tävlingsledare tänker jag nu hålla en liten information om hur långt vi har kommit och vad som händer i framtiden vad gäller detta arrangemang. Efter träningen torsdagen den 25 oktober så inbjuds alla intresserade till denna information i klubbstugan. Jag kommer då att presentera arrangemanget och de funktionärsposter som redan är tillsatta.
|