USM 2004-information om dagsläget och framtiden 2001-10-15 16:10 

2004 har vi i KFUM Örebro förmånen att få arrangera Ungdoms-SM i Orientering. I rollen som tävlingsledare tänker jag nu hålla en liten information om hur långt vi har kommit och vad som händer i framtiden vad gäller detta arrangemang.

Efter träningen torsdagen den 25 oktober så inbjuds alla intresserade till denna information i klubbstugan. Jag kommer då att presentera arrangemanget och de funktionärsposter som redan är tillsatta.

Hjärtligt välkomna!

Johan Gunnarsson



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=215


Skrivet av:

Johan Gunnarsson