Bara att dyka och fika och kolla in lite historia i "Öppet KFUM-hus", Borgmästargatan 9, från 15.00 fram till typ 19.00. Det är alltså KFUM-idrotten i Örebro som fyller 100 i år och det ska vi fira på lite olika sätt då och då under året. Vi hoppas på många orienterare på allt som händer. Verkligen VÄLKOMNA till KFUM-huset. Lite fika ska ni väl ändå ha?
|