Nu på torsdag kör vi ett annat upplägg mot vad vi är vana vid från tidigare torsdagar. Vi kommer att köra de populära Jannes-olintervaller. Underlaget kommer vara "plant" och gräs. Det kommer dock vara mörkt om det inte är bra månsken. Därför kan det vra bra med en ficklampa eller pannlampa av någon modell.
|