Luciaträning torsdag 2007-12-12 08:21 

Nu på torsdag kör vi ett annat upplägg mot vad vi är vana vid från tidigare torsdagar.

Vi kommer att köra de populära Jannes-olintervaller. Underlaget kommer vara "plant" och gräs. Det kommer dock vara mörkt om det inte är bra månsken. Därför kan det vra bra med en ficklampa eller pannlampa av någon modell.
Vi kommer även att köra med sport ident så du som har tar med dig din egen pinne.
Efteråt så är det luciafika med lotteri i klubbstugan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2141


Skrivet av:

Stefan Aronsson