På lördag är det träningsupptakt. På förmiddagen springer vi vinterserien. Efter lunch har vi möte och kl. 16:45 kör vi 75 min spinning (intensivpass) på Friskis och Svettis med Kia som ledare. Det finns gott om platser (35 st). Anmälan till spinningen (kostnad cirka 40 kr) görs genom att kommentera nedan.
|