Dags för Löpex Sports Vinterserie 2007-11-09 14:52 

Till vintern har den klassiska Nattcupen genomgått vissa förändringar och återkommer som Löpex Vinterserie. De största nyheterna är att hälften av deltävlingarna kommer att gå på helgerna i dagsljus.

Gå in på Vinterseriens hemsida och spana in det (än så länge ytterst preliminära) programmet och upplägget, kommentera gärna i Gästboken!

Sidan kommer att kompletteras med information om exakta datum och platser samt regler inom kort.

www.vinterserien.lopex.se >>>






Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2122


Skrivet av:

Oskar Arlebo