|
Dags för Löpex Sports Vinterserie
| 2007-11-09 14:52 |
Till vintern har den klassiska Nattcupen genomgått vissa förändringar och återkommer som Löpex Vinterserie. De största nyheterna är att hälften av deltävlingarna kommer att gå på helgerna i dagsljus.
Gå in på Vinterseriens hemsida och spana in det (än så länge ytterst preliminära) programmet och upplägget, kommentera gärna i Gästboken!
Sidan kommer att kompletteras med information om exakta datum och platser samt regler inom kort.
www.vinterserien.lopex.se >>>
|
|

|
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2122
Skrivet av:

Oskar Arlebo
|