KFUM-klassikern avslutad 2007-11-04 17:21 

KFUM-klassiern avslutades med 10 km löpning vid klubbstugan

2007 åres klassiker avslutades torsdag 25 oktober med löpning i valfri takt 10 km. Efter avslutat pass visade det sig att 11 st tappra har fullföljt alla fyra grenarna och därmed stolt kan betrakta sig som riktiga klassiker.
Dessa är Eleonor Grönvall, Weine "Brynäs" Fredriksson, Birgitta Arlebo, Kerstin Norman, Claes Norman, Ingemar Widén, Barbro Carbonnier, Lovisa Öst, Christin Carbonnier, Stina Öst, Ulla Jonhed.
Prisutdelning till samtliga blev det senare på kvällen vid fikat. Vi tackar för visat intresse till alla ca 45 som deltagit i en eller fler grenar. Vi tackar också prisdonatorerna OL-styrelsen, O-vännerna, Hasse Jonhed och Pecka NOrman.
Det har varit jättekul att anordna det hela och kanske finns det nån intresserad som vill ta upp och utveckla idén nästa år. Varför inte engagera också övriga grenföreningar inom KFUM Örebro?



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2114


Skrivet av:

Matts Källérus