25-manna kartor 2007-10-08 13:35 

De i 1:a laget som inte fått sina kartor, kan från ikväll hämta dessa i klubbstugan.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2087


Skrivet av:

C-G Garpenlund