KFUM är ju en av huvudorganisationerna i Världens Barn-kampanjen, och vår insats i Örebro föreningen har i huvudsak varit Mariebergsområdet. Läs vidare och anteckna dig! Vi ska tillsammans med övriga grenar täcka in lördan utanför alla entréer runt om i Marieberg. Någon timme per person. Många ungdomar är iväg på Dala-dubbeln, (men förra årets hade de med sig tomma bössor dit och fyllda med ett par tusen kronor hem). Därför behövs vi övriga medlemmar! (Ungdomar under 15 år tillsammans med målsman) Vilka ställer upp för Världens Barn? Här kan du anmäla dig, önskemål om tid eller besked om att det funkar när som helst mellan 11 och 15 då huvudinsatsen ska göras.
|