Nu är det dags att röja och rensa lite i klubbstugan, på vinden och i förråden. Samlig kl 9.30, medtag gärna bil och ev. släp så vi kan köra överblivet till tippen. Klubben bjuder på förmiddagsfika.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2084