Ullmax i stugan imorgon - ny säsong! 2007-09-19 12:02 

Nu är det dags för Ullmax nya säsong och imorgon på träningen finns nya fräscha väskor i klubbstugan.

Nu drar Ullmax-försäljningen i klubben igång igen och imorgon kväll torsdag finns det flera väskor för påseende och möjlighet att låna och ta med sig på lämpligt ställe. Klubben har sålt bra i två års tid och drar in fina pengar av dessa produkter.

Tänk på att detta är tredje säsongen och behovet från kunder som köpte för två år sedan har återkommit och det är lämpligt att besöka dessa igen. Det är många som säljer i stan i år så ett tips är att vara ute i god tid...

I år har vi släppt en helt ny hemsida och bland mycket annat finns även två helt nya produkter, Tröja Soft och Ullmax mössa! Det går också bra att ta upp beställningar direkt imorgon i stugan.

Som vanligt säljer ni och mailar in ordrarna till mig för leverans nästkommande torsdag kväll i stugan med inbetalningsinformation, läs mer i Ullmax-länken till vänster hur det hela går till. Det går också bra att lägga beställningar direkt i stugan.

Spana in hemsidan och alla produkter på länken nedan! Det går även bra för kunder att direkt handla i den nya webbshopen och välja att stödja KFUM Örebro i sitt köp.


Ullmax nya hemsida

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2062


Skrivet av:

Oskar Axelsson