Eftersom det inte längre värkar finnas några teknikträningar på tisdagar så kan de som vill vara med på guldgängets schack-ol vid klubbstugan tisdagen den 18:e kl 18. Det finns två banor 4,4 o 3,6 km. Skriv på pladret om ni vill vara med så jag vet hur många kartor jag skall skriva ut, senast måndag kväll.
|