Schack-ol 18 september 2007-09-16 11:03 

Eftersom det inte längre värkar finnas några teknikträningar på tisdagar så kan de som vill vara med på guldgängets schack-ol vid klubbstugan tisdagen den 18:e kl 18.

Det finns två banor 4,4 o 3,6 km. Skriv på pladret om ni vill vara med så jag vet hur många kartor jag skall skriva ut, senast måndag kväll.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2059


Skrivet av:

C-G Garpenlund