Ungdomskommittén niger, bockar och TACKAR! 2007-09-14 07:47 

Va´bra att ni finns, ni som hjälpte c:a 30 av våra ungdomar i tisdag-onsdags med orienteringsteknik i Billingeskogen samt träning av mental styrka gentemot älgflugor. Ni, och resten av klubben som inte hade möjlighet den här gången, får två chanser till att trimma dom unga, en i 2007 års Timmenterräng 9-10 oktober och en nattövning i Varbergaskogen 6 o 7 november. Välkomna!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2057


Skrivet av:

Lars Hellstrandh