KFUM-klassikern 2007-09-12 13:58 

Simning nästa gren i KFUM-klassikern

KFUM-klassikerns nästa gren är simning 500 m i Hagabadet måndag 1 oktober. Vanlig entréavgift gäller. Vi samlas vid 18-tiden och simmar 20 längder.
Sista grenen är sedan löpning 10 km (gratis!) i valfri takt i Karlslundsskogen torsdag 25 okt. Vid 20-tiden samma kväll samlas vi och sammanfattar årets klassiker och delar ut ev priser.
Naturligtvis är alla hjärtligt välkomna att deltaga i varje gren oavsett om ni varit med tidigare eller inte.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2055


Skrivet av:

Matts Källérus