Anmälan till 25manna, DM- och SM-stafetten 2007-08-30 09:32 

På tisdag ska lagen till 25-manna vara anmälda och när man tittar genom anmälningslistan ser det ut att saknas en hel del "givna" namn.

Just nu bara 1 lag men 3 ska väl inte vara några problem? Så in och anmäl er.

Påminner även om anmälan till DM-stafetten som ska vara inne idag och SM-stafetten där sista chansen är på lördag!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2041


Skrivet av:

Erik Harlén