|
Klubbmöte söndag 2 sept kl 16.00 i KFUM-huset
| 2007-08-30 20:38 |
Efter DM- och KM-tävlingen på söndag 2 sept. samlas vi i KFUM-huset, Borgmästargatan 9 för ett klubbmöte med info, grillat. fika m.m.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2030
Skrivet av:

Birgitta Arlebo
|