KFUM-swingen i golf söndag 23 sept 2007-08-21 09:38 

Söndag 23 sept gör vi ett nytt försök med KFUM-swingen

Vårens försök att genomföra KFUM-swingen lockade bara tre deltagare. Då ställde vi in. Därför beslöts att göra ett nytt försök i höst. Nu är det alltså dags. Söndag 23 sept kör vi på Kårsta med start kl 9.34.
Anmälan till Lasse H 6110498 eller Agneta o Matts Källérus 278923 senast onsdag 19 sept.
Greenfee som vanligt för gästande spelare. Spelform poängbogey.
Hoppas vi ses!
Golfhälsningar Agneta o Matts



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2026


Skrivet av:

Matts Källérus