Det går nu att anmäla sig SM tävlingarna i höst.
Vi i elitkommittén uppskattar om ni som har för avsikt att springa någon distans anmäler er snarast så att vi lättare kan planera för resor och framför allt logi.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2020 Skrivet av: Daniel Gustafsson