formtoppning inför u-10 2007-08-02 10:12 

keps-ol i solfjärden kl 18:00

idag torsdag den 2 augusti vällkomnar fille och matte alla till solfjärden. där kommer det attt arrangerar keps-ol. tränigen börjar kl 18 00 samling vid staren på "spåret". vi hoppas alla u-10 löpare kommer att delta .

anmälan görs på undomspladdret så vi vet hur många som kommer.

obs det serveras inget fika så medtag eget vid behov.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2013


Skrivet av:

Peter Johansson