Bemanning till multisporten på lördag 2007-06-28 08:50 

Med bara två dagar kvar till årets KFUM multisport så kommer här tillslut en bemanningsplan med vilka som jobbar var och lite ca-tider när man behöver vara på plats på TC i Storstenshöjden. Skicka ett mail eller skriv i kommentarsfältet om något är oklart.


Bemanningsplan

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2006


Skrivet av:

Albin Arlebo