Tack för mig och lycka till Lars Ekström Jag har nu börjat mitt arbete på ÖLOF efter Lasse Lundberg och kan då inte vara kvar som ordförande. På måndag lämnar jag över klubban till Lars Ekström. Under ett och ett halvt år har jag haft nöjet att vara ordförande, med många höjdpunkter.
|