|
KFUM-klassikern
| 2007-05-29 10:37 |
Lången runt på cykel
Sjutton tappra kämpar tog sig Lången runt på lite olika vägar, p g a vägarbeten, måndag 28 maj i blötan. Nu har vi alltså klarat av del två i årets klassiker. Allt gick fint och humöret var glatt trots det lite miserabla vädret. Vi tackar O-vännerna som bjöd på välförtjänt fika vid Solliden. Nästa gren blir simning i septemer, vi återkommer om datum. Håll utkik på hemsidan. Deltagare denna gång var Tommy Haglund, Eleonor Grönvall, Weine Brynäs Fredriksson, Birgitta Arlebo, Kerstin Norman, Claes Norman, Ingemar Widén, Nils Olov Åsman, Per Jonhed, Barbro Carbonnier, Lovisa Öst, Christin Carbonnier, Stina Öst, Christer Öst, Lasse Arlebo, Ulla Jonhed, Lars Hugosson. Kul att ni kom! Hälsningar Agneta o Matts
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1986
Skrivet av:

Matts Källérus
|