|
Lången runt
| 2007-05-29 06:54 |
Ni som cyklade Lången runt på måndagskvällen bjöds på kaffe/the och bullar. Bullarna sponsrades av O-vännerna. Hoppas de smakade bra.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1985
Skrivet av:

Hans Jonhed
|