Lången runt 2007-05-29 06:54 

Ni som cyklade Lången runt på måndagskvällen bjöds på kaffe/the och bullar.
Bullarna sponsrades av O-vännerna.
Hoppas de smakade bra.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1985


Skrivet av:

Hans Jonhed