KUL-kavlen med klubbmöte 6 juni 17.00 2007-06-01 07:21 

Nu klart! Jungfruligt OL-område vid Skölvboslätt i Glanshammar. Jippoklubbstafett, med hög traditionsfaktor, som passar ALLA KFUM-orienterare.

I anslutning till kavlen KLUBBMÖTE på läktaren med 5-dagarsinfo/snack, diverse hyllningar och övrigt aktuellt, små aktiviteter och det skulle förvåna om det inte var någon form av förtäring, fika och/eller grill t.ex. Besked kommer! Anmäl er under rubriken "anmälan" i spalten till vänster. Missa inte heller ev. återbud. Sista anm/återbud 5 juni 20.00. Så komplett startfält som möjligt underlättar arrangemanget!


Anmälan>>>

Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1975


Skrivet av:

Lars Hellstrandh