|
Info till funktionärer inför fredagen
| 2007-05-17 18:00 |
Tack alla för en bra start och bra humör trots vädermakternas surande. Här lite info inför morgondagen.
Först en uppmaning från Markan:
Brödlotteriet har nästan vunnit slut på alla sina priser så har man en chans att baka något eller har något i frysen så får man väldigt gärna ta med detta och glädja markapersonal och lottovinnare!
Sedan en uppmaning om bilar: Det är väldigt lätt att köra fast på TC-gärdet. Tänker er för både en och två gånger innan ni kör in där "bara för att lasta av några grejer". Vi kan alla hjälpas åt att bära en vända eller två istället, och att bära är bra mycket roligare än att putta loss bilar!
Det var vad jag kom på nu. Vi ses morgon!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1963
Skrivet av:

Per Jonhed
|