Provlöpning och Bygge 2007-05-14 21:19 

Nu är närkekvartetten nära! I morgon tisdag finns chansen att hjälpa till med en hel del saker.

De sista kontrollställningarna till torsdagens tävling skall ut, tc skall byggas. Sedan finns det även en hel del banor att provlöpa på inför lördagens tävling för dig som inte skall springa då. Så du som känner dig sugen på en träningsrunda ta med träningskläder upp till TC i morgon tisdag. Från kl 17:30 så kommer det gå att springa banor i fin kilsbergsterräng där inte många varit på länge.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1959


Skrivet av:

Stefan Aronsson