KFUM-klassikern 2007-05-27 20:38 

Måndag 28 maj kör vi nästa del i KFUM-klassikern. Nu cyklar vi Lången runt ca 3 mil.

Start och mål vid Lundbyskolan 28 maj. Samling kl 17.45, start kl 18.00.
Varje startande får en karta med färdvägen inritad samt tel nr till Agneta o Matts om något skulle hända efter vägen, punka t ex.
Vätskekontroll vid norra änden av Lången vid Solliden.
Naturligtvis är alla välkomna oavsett om ni deltog i skidåkningen eller inte.
Vi ses!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1958


Skrivet av:

Matts Källérus