|
KFUM-klassikern
| 2007-05-27 20:38 |
Måndag 28 maj kör vi nästa del i KFUM-klassikern. Nu cyklar vi Lången runt ca 3 mil.
Start och mål vid Lundbyskolan 28 maj. Samling kl 17.45, start kl 18.00. Varje startande får en karta med färdvägen inritad samt tel nr till Agneta o Matts om något skulle hända efter vägen, punka t ex. Vätskekontroll vid norra änden av Lången vid Solliden. Naturligtvis är alla välkomna oavsett om ni deltog i skidåkningen eller inte. Vi ses!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1958
Skrivet av:

Matts Källérus
|