|
Provlöpning Närkekvartetten
| 2007-05-07 09:34 |
På onsdag och torsdag kommer det finnas möjlighet att provlöpa banorna för båda våra tävlingar.
Samling 18.00 på TC-gärdet.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1951
Skrivet av:

Erik Harlén
|