Provlöpning Närkekvartetten 2007-05-07 09:34 

På onsdag och torsdag kommer det finnas möjlighet att provlöpa banorna för båda våra tävlingar.

Samling 18.00 på TC-gärdet.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1951


Skrivet av:

Erik Harlén