Åsa Windefelt, ungdomsmamma som jobbar på NA, har tipsat deras sportredaktion om att göras reportage om vår ungsdomsverksamhet och gemenskapen "ung-gammal" inom orientering. Det skulle i så fall ske i Billingeskogen på onsdag. Kul om vi blev åtminstone ett 40-tal av varje. Anteckna er under nyheten "Hjälp våra 60 ungdomar..." Upplägget blir: 25 markerade kontroller, lättare och svårare, inom ett relativt litet område med hygglig skog. Ungdomen gör sig en lagom bana, som man handleds runt av varsin uppföljare, som lär ut perecis hur man ska göra för att det ska bli bra.
|